سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:600

آگهی مناقصه عمومی(نوبت اول) خدمات شهری

  • انداز قلم
آگهی مزایده

«بسمه تعالی»

«بسمه تعالی»

 

 

 

                                                                                                     شماره: 11010

آگهی مناقصه عمومی(نوبت اول) خدمات شهری                             تاریخ:  04\12\94

شهرداری پیرانشهر به استناد مصوبه شماره 36 مورخه 21\11\94 شورای محترم شهر پیرانشهر  در نظر دارد عملیات جمع آوری و حمل زباله های شهری رفت و روب ، لایه روبی جوب های شهر، شست و شوی معابر، برف روبی پیاده روها، نمک پاشی معابر شهری را در محدوده خدماتی شهر از طریق مناقصه عمومی با شرایط مشروحه ذیل به شرکت های خدماتی واجد شرایط ( به صورت حجمی کار) با قیمت پایه کارشناسی ماهیانه 000\600\166\2 ریال به مدت یک سال واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت های واجد شرایط دعوت به عمل می آید در صورت تمایل برای شرکت در مناقصه از طریق مراجعه حضوری به امور مالی شهرداری و یا سایت اینترنتWWW.PICITY.netمراجعه و نسبت به دریافت اسناد و مدارک اقدام نمایند.

 

« شرایط شرکت در مناقصه»

1-  نام سازمان مناقصه گزار- شهرداری پیرانشهر

2-  موضوع مناقصه: انجام امورات مربوط به خدمات شهری

3-  شرایط و امکانات مورد نیاز:

1-3-نیروی انسانی                            به تعداد 85نفر                          برابر قانون کار جمهوری اسلامی ایران

2-3-ماشین آلات برداشت زباله          تعداد 11 دستگاه                         قیمت روز بازار- پیمانکار

3-3-سایپا 137                              تعداد 2 دستگاه دو شیفت            قیمت روز بازار- پیمانکار

 

4-  مهلت و محل تسلیم پیشنهاد: شرکت کنندگان مدارک خود را در پاکت و لاک و مهر شده حداکثر تا ساعت 14 ظهر   روز شنبه مورخه 15\12\94 به واحد حراست شهرداری پیرانشهر تحویل و رسید دریافت دارند.

5-  میزان سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ 000\600\299\1 ریال که به حساب سپرده شماره 0105717724004 به نام شهرداری پیرانشهر نزد بانک ملی مرکزی یا چک بین بانکی با همان مبلغ.

6-  میزان تضمین حسن انجام تعهدات:10 % مبلغ پیشنهادی قیمت سالیانه(10% *12* پیشنهاد قیمت ماهیانه) بصورت ضمانت بانکی از یکی از بانک های معتبرکه باید تا سه ماه بعد از اتمام قرارداد معتبر باشد..

7-  ساعت و روز محل قرائت پیشنهادها: راس ساعت 14:30 ظهر روز شنبه مورخه 15\12\94 در اتاق جلسات واقع در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار می گردد.

8-  هزینه های نشر و پخش آگهی، مالیات و عوارض برعهده برنده مناقصه می باشد.

9-  رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی در رعایت مقررات و بخشنامه های شهرداری  و مقررات و نظام وظیفه عمومی جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

10-  کلیه مدارک و نمونه فرم قرارداد و شرایط واگذاری در سایت www.Picity.net  درج و قید گردیده است.

11-  شرکت در مناقصه و تسلیم پیشنهاد سند قبول شرایط مناقصه و امضاء به منزله بررسی کلیه جوانب امر می باشد و بعداً هیچگونه عذری قابل قبول نخواهد بود.

12-   اشخاص حقوقی داوطلب شرکت در مناقصه باید مدارک ثبت شرکت و مدارک تعیین کننده سمت پیشنهاد دهنده و دارندگان صاحبان امضاء مجاز را ضمیمه، مضافاً برابر فرم دفترخانه که جزء اسناد بوده موظف به ارائه گواهی صاحبان امضاء می باشند.

13-   ارائه کپی برابر اصل کل مدارک مربوط به اسناد مناقصه الزامی است.

14-  ارائه گردش مالی شرکت کنندگان در مناقصه.

15-  شرکت کلیه پیشنهاد دهندگان یا نماینده قانونی آنان در جلسه قرائت پیشنهادات آزاد می باشد.

16-  کارفرما در مناقصه مذکور در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار است.

17-  سپرده نفرات اول، دوم و سوم شرکت در مناقصه که توسط کمیته فنی بازرگانی مشخص خواهد شد تا زمان تنظیم قرارداد نزد شهرداری باقی خواهد ماند و بقیه شرکت کندگان پس از اعلام نظر کمیته فوق می توانند نسبت به دریافت سپرده خود اقدام نمایند.

18-   مدارک ارائه شده توسط پیشنهاد دهندگان مسترد نخواهد شد.

19-   داوطلبان شرکت در مناقصه بایدکلیه اسناد مناقصه را به شرح ذیل تکمیل و پس از امضاءاشخاص مجاز و ممهور نمودن آن در داخل یکی از پاکات (الف-ب-ج)قرارداده با توضیح آنکه پاکت های  الف،ب،ج   باید جمعاً در پاکت سربسته دیگری گذاشته و لاک ومهر شده در موعد مقرر تسلیم گردند.

 

1-پاکت (الف)

 1-1-  تصاویر مصدق اساسنامه، آگهی تاسیس و آگهی رسمی آخرین تغییرات صاحبان امضا های مجاز

2-1-  ارائه مصدق وکالت نامه رسمی در مواردی که دارندگان امضاء مجاز در اساسنامه حق دادن وکالت به غیر را داشته و پیشنهاد دهنده به وکالت از طرف مسئولین شرکت اقدام نموده باشد.

3-1-  تصویر سوابق کاری و اجرایی مرتبط  با موضوع مناقصه(ضمیمه کپی برابر اصل  قراردادهای منعقده با سازمان ها و       دستگاه های اجرایی الزامی است.)

4-1-  ارائه رضایت نامه مربوط به کارفرمایان قبلی قراردادهای سال جاری و 2 سال گذشته الزامی است(کپی برابر اصل)

5-1-  تائیدیه و گواهی احراز صلاحیت اداره کار منتهی به سالهای 94 و 95 (کپی برابر اصل)

6-1-  کپی برابراصل پروانه کسب صنفی معتبر

7-1-  تائیدیه کتبی از اتحادیه های شرکت های خدماتی(کپی برابر اصل)

8-1-  شرایط و فرم های مناقصه، ضمائم قرارداد، اسناد مناقصه که کلیه صفحات بدون هیچ قید و شرطی با تصریح به اینکه (قرائت شد و تماماً مورد قبول است) امضاء و مهر تائید ضمیمه باشد.

9-1-  تکمیل فرم شماره 2 مربوط به گواهی صاحبان امضاء در دفترخانه.

 

2-پاکت(ب)

1-2-  برگ پیشنهاد قیمت  طبق  فرم شماره 3 همراه با آنالیز قیمت پیشنهادی.

2-2-  اصل فیش سپرده واریز شده یا ضمانت نامه بانکی معتبر

پیشنهاد های ناقص، مخدوش، مبهم، همراه با قید و شرط و نداشتن تضمین کافی، قلم خورده کارفرما مردود و ترتیب اثرداده نخواهد شد.

3-  با توجه به دو مرحله بودن مناقصه مذکور برابر بند 2ماده 4  و بند (ب) ماده 19 قانون مناقصات اعضاء کمسیون فنی و بازرگانی ضمن قرائت و بررسی پاکت ( الف) و ارزیابی کیفی- فنی توان مالی و شکلی شرکت کنندگان با اعلام نظر مکتوب به کمسیون مناقصه جهت گشایش (پاکت ب) ظرف 2 روز  ابلاغ نموده و برابر بند(ب) ماده 19 قانون مناقصات قیمت پیشنهاد دهندگان که امتیاز فنی بازرگانی لازم را احراز کرده باشند توسط کمسیون عالی معاملات شهرداری پیرانشهرگشوده خواهد شد.

-        مضافاً برابر بند(د) ماده 19 قانون مناقصات آن شرکت هایی که در کمیته مذکور مورد تایید واقع نگردند پاکت پیشنهاد قیمت بازگشایی نشده تحویل آنان می گردد.

- در صورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی اولویت با شرکتهای طرف قرارداد این شهرداری یا شرکت های خدماتی باسابقه کار مرتبط با شهرداری و شرکت های بومی پیرانشهر خواهد بود.

-        رقم پیشنهادی بایستی با حروف و عدد در برگه پیشنهادی بدون قلم خوردگی قید گردد.

 

 

فاتح

 

 

 

شهردار پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد