پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:883

مناقصه خرید و حمل و پخش آسفالت به همراه زیرسازی و قیرپاشی و مزایده کارخانه آسفالت شهرداری 01\22001

  • انداز قلم
آگهی مزایده

 

 

آگهی مناقصه و مزایده عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی

«نوبت اول »

مناقصه خرید و حمل و پخش آسفالت به همراه زیرسازی و قیرپاشی و مزایده کارخانه آسفالت شهرداری

                                                                                                                               01\22001

                                                                                                                                   25\12\95

شهرداری پیرانشهر به استناد بودجه مصوب عمرانی سال 965 مصوبه شماره 45 مورخه 24\11\95 شورای محترم اسلامی شهر و تائیدیه شماره 814 مورخه 19\12\95 فرمانداری محترم شهرستان پیرانشهر در نظر دارد عملیات خرید آسفالت پای کارخانه و حمل و پخش آسفالت و قیر پاشی با ماشین آلات پخش و زیرسازی مسیرها شامل خاکبرداری اولیه به ضخامت 22 سانتیمتر و اجرای یک لایه اساس 15 سانتی و کوبیدن آن و آماده جهت آسفالت در سطح شهر پیرانشهر را با مصالح از محل منابع داخلی همچنین کارخانه آسفالت 80 تنی آماده بکار شهرداری با تاسیسات جانبی و استخر قیر را از طریق مناقصه و مزایده عمومی بمدت یکسال به پیمانکاران و شرکت های دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت های واجد شرایط دارای رتبه 5 وبالاتر در رشته راه و باند دعوت بعمل می آید در صورت تمایل به شرکت در مناقصه یا از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق سایتwww.picity.net جهت دریافت اسناد و مدارک واطلاعات لازم اقدام نمایند.

1-   برآورد اولیه عملیات:

برآورد اولیه خرید و پخش آسفالت به میزان 17000 تن با برآورد ریالی مبلغ 31000000000 ریال بر اساس فهرست بهای سال954 راه و باند بدون تعدیل و مابه التفاوت می باشد. همچنین قیمت پایه اجاره کارخانه آسفالت برای تولید هرتن آسفالت مطابق نظریه کارشناس رسمی دادگستری 150000ریال می باشد.

2-  شرایط و امکانات مورد نیاز:

داشتن اکیپ ماهر جهت پخش آسفالت و ماشین آلات پخش  استاندارد و مدرن شامل فنیشر و غلطک آهنی و لاستیکی و قیر پاشی و دیگر ماشین آلات الزامی می باشد.

3-  تامین آسفالت، موردنیاز مطابق استاندارد و نشریه 101 و قیرMC جهت قیرپاشی و مصالح اساس و هزینه آزمایشهای مورد نیاز مطابق نظریه کارفرما و پرسنل مورد نیاز بعهده پیمانکار می باشد.

4-  پرداخت هزینه های جاری و مالیات و آب و برق و تامین مصالح قیر و شن و ماسه و تعمیر و نگهداری و عوارض و حقوق و مزایا و بیمه پرسنل و نیروی انسانی و بیمه مجموعه کارخانه آسفالت و موضوع مناقصه و غیره در طی مدت قرارداد بعهده پیمانکار می باشد و شهرداری هیچ گونه تعهدی در این خصوص ندارد.

5-  رعایت موارد ذکر شده در اسناد مناقصه جزو لاینفک موضوع مناقصه بوده و اجرای آن الزامی می باشد.

6-  سپرده شرکت در مناقصه خرید و پخش آسفالت مبلغ 1550000000ریال و سپرده شرکت در مزایده کارخانه آسفالت 127500000127ریال می باشد که به حساب شماره 1213439237952003 بانک انصار واریز یا به همان میزان ضمانت نامه بانکی تهیه و در فیش جداگانه واریز و فیش های آن در پاکت الف قرارداده و مهر و موم نمایند.

7-  شرکت کنندگان می توانند پیشنهادات خود را در پاکت و مهر و موم شده(پاکت ب)از مورخه 25\12\95 تا ساعت 14 ظهر روز   شنبه مورخه 19\01\96 تحویل حراست شهرداری نموده و رسید دریافت دارند.

8-  میزان تضمین انجام تعهدات کار 15 درصد مبلغ پیمان می باشد که باید بصورت ضمانت بانکی از بانک های معتبر تهیه و تحویل دستگاه مناقصه گزار گردد.

9-  به پیشنهادات واصله راس ساعت 14 ظهر روز یکشنبه مورخه 20\01\96 در اتاق جلسات شهرداری رسیدگی خواهد شد.

10-  سپرده نظرات اول تا سوم مناقصه تا نهایی شدن نتیجه مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد با نفر اول نزد (کارفرما ) باقی می ماند و سپرده سایر شرکت کنندگان مسترد خواهد شد چنانچه نفر اول از تاریخ ابلاغ نتیجه مناقصه  و مزایده تا 15روز از امضاء قرارداد خودداری نماید سپرده او بنفع شهرداری ضبط و چنانچه نفر دوم و سوم نیز به ترتیب حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها نیز ضبط خواهد شد.

11-  برگ مناقصه و مشخصات و ضمانتنامه در پاکت الف و برگ پیشنهاد در پاکت ب بایستی ارائه و کلیه صفحات بایستی توسط پیشنهاددهنده مهر و امضاء شوند.

12-  به پیشنهادات مخدوش و مشروط و مبهم و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

13-  کارفرما در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد و صرف شرکت در مناقصه حقی برای شرکت کننده ایجاد نخواهد کرد.

14-  کلیه هزینه های آگهی مناقصه و آزمایشهای مورد نیاز به تشخیص کارفرما بعهده برنده مناقصه است.

15-  آسفالت تولیدی باید مطابق با استاندارد بوده و پیمانکار متعهد می باشد طرح اختلاط تهیه و مطابق آن تولید و استاندارد مورد نیاز کارفرما را تامین نماید و شهرداری در قبال پرداخت تناژ تضمینی و یا آمادگی مسیرها تعهدی نخواهد داشت.

16-  چنانچه در طول مدت قرارداد مستاجر(پیمانکار) به هر دلیل کارخانه را تعطیل و یا از ادامه کار باز مانده و منجر به توقف در تولید شود شهرداری تعهدی نداشته و مستاجر موظف به تهیه و تحویل آسفالت مورد نیاز شهرداری بوده و بعد از تامین نیاز شهرداری با تایید موجر اقدام بفروش آسفالت به دیگران نماید. فرجه زمانی جهت راه اندازی کارخانه 15 روز پس از طی مراحل قانونی و عقد قرارداد می باشد.

17-  مستاجر(پیمانکار) تحت هیچ شرایطی در طول مدت قرارداد حق انتقال مورد اجاره را به هیچ یک از صور قانونی و حقوقی از قبیل وکالت یا شرکت یا نمایندگی و غیره جزئاً یا کلاً به غیر را نداشته و در صورت مشاهده قرارداد فسخ و مستاجر ملزم به پرداخت خسارت مطابق نظر موجر خواهد بود.

18- کارخانه با همان شرایط زمان تحویل پس از اتمام قرارداد از مستاجر تحویل خواهد شد.

19- پیشنهاد دهندگان متعهد می شوند در قبال بدهی از بابت کارکردشان در صورت کمبود نقدینگی شهرداری متناوب تسویه حساب نموده یا املاک شهرداری را با قیمت کارشناسی به میزان بدهی خود خریداری نمایند.

دانلود اسناد مناقصه

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد