چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1491

دیدار صمیمانه شهردار بهمراه رئیس شورای شهر و تعدادی از همکاران شهرداری با فرمانده تیپ ۱۶۴ ارتش پیرانشهر

  • انداز قلم

دیدار صمیمانه شهردار بهمراه رئیس شورای شهر و تعدادی از همکاران شهرداری با فرمانده تیپ ۱۶۴ پیاده ارتش پیرانشهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری پیرانشهر ؛  ، علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر در دیدار با فرماندهی تیپ ۱۶۴ ارتش پیرانشهر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان "سال جهش تولید با مشارکت مردم  " از سوی رهبر معظم انقلاب ، پیشاپیش۲۹ فروردين روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی زمینی را به فرماندهان و همه همرزمان و خانواده آنان تبریک گفتند .

وی  بیان کرد : رسالت امروز ما خدمت به شهر و شهروندان و آماده‌سازی شرایط رشد و پیشرفت کشور در سایه امنیت و اقتدار دلاورمردان سربازان ایران است .

در ادامه این دیدار ، صفر تفاخر شهردار پیرانشهر ضمن عرض تبریک سال نو و عید سعید فطر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس ، بر همکاری و تعامل فی‌مابین مجموعه شورا و شهرداری با تیپ ۱۶۴ ارتش پیاده پیرانشهر در جهت توسعه ، عمران و آبادانی شهر تاکید کردند .

در ادامه آقای دولتیاری فرمانده محترم ارتش پیرانشهر ضمن ابراز خشنودی از تعاملات فی مابین شهرداری و تیپ ۱۶۴ با بیان سخنانی در خصوص نقش ارتش در دفاع مقدس، حضور شهردار و اعضای شورای شهر  را نشانه قدرشناسی و تجدید بیعت و پیروی از راه شهدا و امام شهدا دانست .

ایشان در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شهرداری پیرانشهر و تعامل فیما بین به وجود آمده ،  خدمات مجموعه مدیریت شهری را زمینه‌ساز توسعه و آبادانی و جهش منطقه دانست و گفت: اقدامات و فعالیت های عمرانی خوبی توسط مجموعه مدیریت شهری انجام گرفته که ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان را سبب شده است.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز212
این ماه212
کل737786

3
آنلاین
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 22:40
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها